Nowa reklamówka Krakowa zagości w CNN
2009-02-19 13:27:17 | KrakówOd poniedziałku w telewizji CNN International zagości króka 31 sekundowa reklamówka Krakowa.
Zostanie wyświetlona 139 razy w Europie, w krajach północnej Afryki oraz na Bliskim Wschodzie.
Dlaczego ominięto USA, Japonię, Australię, Koreę, Chiny czy też Brazylie? Na te kraje bowiem zabrakło pieniędzy. Za spot reklamowy dawna stolica zapłaciła około 200 tys. dolarów.
Reklamówka z hasłem "Kraków. The Great" w większości będzie emitowana w czasie prime time, czyli najlepszym czasie antenowym. Podczas całej kampanii nie zabraknie działań internetowych na stronie http://www.cnn.com, a mianowicie banerów, loga.
31 sekundowy spot pokaże najładniejsze atrakcje Krakowa. Będą to: kościół Mariacki, Sukiennice, Teatr im. Słowackiego, wnętrze kazimierskiej synagogi, gołębie na Rynku, chóralne śpiewy chwalonego festiwalu Misteria Paschalia, koncerty z oferty Sacrum Profanum czy wystawy Miesiąca Fotografii.
Cała kampania podzielona jest na trzy części, a kolejne jej odsłony zobaczymy w czerwcu oraz we wrześni. Wtedy też jej zasięg zostanie poszerzony o Azję oraz USA. Niestety, zasięg będzie dotyczył wyłącznie działań internetowych.
Joanna Kajca