Opis
Poprowadzi: Anita Chmara
-Zasady powitania i precedencji (czyli pierwszeństwa)
-Jak witać się na spotkaniach formalnych i nieformalnych, jak się przedstawiać, jak przedstawiać innych. -Pierwszeństwa w kolejności wyciągania dłoni, pozdrawiania, przechodzenia przez drzwi, wchodzenia do windy
-Zasady wręczania i przyjmowania wizytówek
-Spotkania u klienta - Jakie są najczęstsze błędy, popełniane w czasie wizyt u klienta? Czym jest uważność? Na czym polega aktywne słuchanie? Dlaczego powinniśmy unikać przesadnego zagadywania klienta, pilnować czasu, wiedzieć, kiedy prezentować ofertę. Jakie są zwroty blokujące w trakcie komunikacji z klientem?
-Ja dobierać strój na poszczególne okazje. Strój na oficjalne spotkania, strój koktajlowy, smart casual, strój wizytowy, black tie, white tie,. Co mówią kolory?