Kurs na Młody Biznes
2008-05-19 12:26:23 | KrakówWedług badań BBC World report 2006, Kraków to drugie miasto w Polsce najczęściej odwiedzane przez Europejczyków w celach biznesowych i turystycznych. Szansa stoi przed krakowskimi studentami i młodymi przedsiębiorcami. Strategie wprowadzania marki na rynki międzynarodowe, czy negocjacje, to tematy bezpłatnych warsztatów - Kurs na Biznes, organizowanych przez Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club.
Globalny charakter powiązań między ludźmi, daje się zauważyć szczególnie w interesach. Dlatego rozwijając sieć kontaktów, warto pomyśleć o skutecznej strategii negocjacyjnej. Każdy z naszych nowych partnerów, to przecież potencjalny klient, czy kontrahent. „Do 12 czerwca br. planujemy przeprowadzić jeszcze trzy warsztaty związane z tematyką biznesu w warunkach globalnych. Będziemy również kształcić umiejętności negocjacyjne. Ważne jest by uczyć młodych ludzi, jak wykorzystać potencjał naszego miasta i przyjeżdżających tu przedsiębiorców z UE" - mówi Paweł Gapys, koordynator Kursu na Biznes. Celem projektu jest wsparcie studentów przy zakładaniu własnych firm. Największą popularnością wśród uczestników tegorocznej edycji KNB cieszył się warsztat - „Autoprezentacja w biznesie", przygotowany przez Akademie Retoryki i Stylizacji A.R.S. Dicendi.
Szkolenia w ramach KNB obejmujące tematykę międzynarodowych uwarunkowań prowadzenia biznesu przygotowane zostały przez firmę PMR Consulting. Dotyczyć będą m.in. strategii wejścia na rynki zagraniczne i funkcjonowania przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowością jest wykład w języku angielskim: Entrepreneurship - sustaining and developing an entrepreneurial culture. Najbliższe, wtorkowe spotkanie KNB (20.05, godz. 18:15) poświęcone będzie w całości negocjacjom. Poprowadzi je trener i menedżer - Paweł Jarosz. Wszystkie szkolenia odbywają się w Pawilonie Sportowym Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (sala nr 6). Wśród uczestników zostaną rozlosowane książki o tematyce biznesowej ufundowane przez sklep http://www.bookmarket.pl/.
Partnerem projektu jest firma VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k. Patroni medialni: Telewizja Polska S.A., Radio ESKA Rock, DlaStudenta.pl, Magazyn Manko, Studentserwis.eu, Radio17, Biuletyn Informacyjny BIS, Serwis kariera.com.pl oraz Centrum Informacji Biznesowej i Europejskiej.
Szczegółowe informacje na: http://www.malopolska.sfbcc.org.pl/
informacja prasowa