">Specjalista ds. Obsługi Produktów Inwestycyjnych
|
Jeżeli jesteś osobą: - chce poznać rynek kapitałowy,
- posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- ma dobrą dykcję,
- cechuje się dokładnością i rzetelnością,
- jest dyspozycyjna min. 120 godzin w miesiącu.
Twoim dodatkowym atutem jest: - orientacja w ofercie biur maklerskich,
- doświadczenie w pracy w Call Center lub Biurze Maklerskim.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: - telefonicznej obsłudze Klientów Biura Maklerskiego w zakresie transakcyjnym i informacyjnym,
- aktywnym oferowaniu produktów Biura Maklerskiego,
- obsłudze dokumentacji,
- korespondencji z Klientami.
OFERUJEMY:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub część etatu,
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
- miłą atmosferę w zespole
- elastyczne godziny pracy,
- możliwości dalszego rozwoju w Biurze Maklerskim
- dofinansowanie do benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna) oraz
- możliwość udziału w konkursach wewnętrznych i licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje.
Spotkajmy się i przekonaj się, że warto pracować z najlepszymi! Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Kliknięcie przycisku oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.
|