zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:246013

Pracownik infolinii w branży automotiv

Numer referencyjny: a0t4H00000Ztq9jQAB

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik infolinii w branży automotiv
Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:
  • telefoniczna obsługa kontaktów przychodzących i wychodzących od(do) klientów,
  • rozpoznawanie i rejestracja potrzeb klientów salonów i działów handlowych oraz serwisów i działów technicznych,
  • umawianie spotkań klientów w oddziałach (salony, serwisy zakłady napraw nadwozi),
  • współpraca z działem sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisami oraz działami napraw nadwozi.
Wymagania:
  • doświadczenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
  • gotowość do pracy w telefonicznej obsłudze kontaktów,
  • podstawowa znajomość budowy samochodu lub zainteresowania motoryzacją,
  • umiejętność pracy z zespole,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • systematyczność i dobra organizacja pracy,
  • silne ukierunkowanie na klienta,
  • dyspozycyjność,
  • dobra dykcja.
Oferujemy:
  • umowę-zlecenie,
  • wynagrodzenie zależne od liczby obsłużonych kontaktów z zagwarantowaną minimalną stawką godzinową 15 zł brutto/godzinę,
  • stawkę podstawową za połączenie 1,61 zł brutto (stawka wzrasta w zależności od liczby połączeń).
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik infolinii w branży automotiv

Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:
- telefoniczna obsługa kontaktów przychodzących i wychodzących od(do) klientów,
rozpoznawanie i rejestracja potrzeb klientów salonów i działów handlowych oraz serwisów i działów technicznych,
- umawianie spotkań klientów w oddziałach (salony, serwisy zakłady napraw nadwozi),
- współpraca z działem sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisami oraz działami napraw nadwozi.

Wymagania:
- doświadczenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
- gotowość do pracy w telefonicznej obsłudze kontaktów,
- podstawowa znajomość budowy samochodu lub zainteresowania motoryzacją,
- umiejętność pracy z zespole,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- systematyczność i dobra organizacja pracy,
- silne ukierunkowanie na klienta,
- dyspozycyjność,
- dobra dykcja.

Oferujemy:
- umowę-zlecenie,
- wynagrodzenie zależne od liczby obsłużonych kontaktów z zagwarantowaną minimalną stawką godzinową 15 zł brutto/godzinę,
- stawkę podstawową za połączenie 1,61 zł brutto (stawka wzrasta w zależności od liczby połączeń).
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama