Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik infolinii w branży automotiv
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:- telefoniczna obsługa kontaktów przychodzących i wychodzących od(do) klientów,
- rozpoznawanie i rejestracja potrzeb klientów salonów i działów handlowych oraz serwisów i działów technicznych,
- umawianie spotkań klientów w oddziałach (salony, serwisy zakłady napraw nadwozi),
- współpraca z działem sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisami oraz działami napraw nadwozi.
Wymagania:- doświadczenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
- gotowość do pracy w telefonicznej obsłudze kontaktów,
- podstawowa znajomość budowy samochodu lub zainteresowania motoryzacją,
- umiejętność pracy z zespole,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- systematyczność i dobra organizacja pracy,
- silne ukierunkowanie na klienta,
- dyspozycyjność,
- dobra dykcja.
Oferujemy:- umowę-zlecenie,
- wynagrodzenie zależne od liczby obsłużonych kontaktów z zagwarantowaną minimalną stawką godzinową 15 zł brutto/godzinę,
- stawkę podstawową za połączenie 1,61 zł brutto (stawka wzrasta w zależności od liczby połączeń).
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Pracownik infolinii w branży automotiv
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:- telefoniczna obsługa kontaktów przychodzących i wychodzących od(do) klientów,
rozpoznawanie i rejestracja potrzeb klientów salonów i działów handlowych oraz serwisów i działów technicznych,
- umawianie spotkań klientów w oddziałach (salony, serwisy zakłady napraw nadwozi),
- współpraca z działem sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisami oraz działami napraw nadwozi.
Wymagania:
- doświadczenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
- gotowość do pracy w telefonicznej obsłudze kontaktów,
- podstawowa znajomość budowy samochodu lub zainteresowania motoryzacją,
- umiejętność pracy z zespole,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- systematyczność i dobra organizacja pracy,
- silne ukierunkowanie na klienta,
- dyspozycyjność,
- dobra dykcja.
Oferujemy:
- umowę-zlecenie,
- wynagrodzenie zależne od liczby obsłużonych kontaktów z zagwarantowaną minimalną stawką godzinową 15 zł brutto/godzinę,
- stawkę podstawową za połączenie 1,61 zł brutto (stawka wzrasta w zależności od liczby połączeń).