zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:240004

Pracownik Biura Obsługi Klienta - Recepcja Serwisu


Autoryzowany dealer Jeep poszukuje pracownika na stanowisko:

Pracownik Biura Obsługi Klienta - Recepcja Serwisu

Miejsce pracy: Kraków

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • planowanie, umawianie, nadzorowanie i przygotowywanie do wizyt Klientów w serwisie
  • kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z Klientami 
  • nadzór nad dokumentacją serwisu oraz jej archiwizacja
  • realizację zadań w ramach telemarketingu serwisowego
  • monitoring realizacji procesów dla marki Jeep oraz standardów obsługi Klienta (CSI)
  • obsługa Kasy – wpłaty, wypłaty, rozliczenia zaliczek, raporty kasowe

Od Kandydatów oczekujemy:
  • samodzielności, kreatywności, odpowiedzialności, rzetelności
  • komunikatywności, umiejętności w nawiązywaniu relacji i pracy w zespole
  • znajomości obsługi programów komputerowych 
  • prawa jazdy: kategorii B
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • wykształcenia minimum średniego
Aplikacje zawierające CV prosimy przesłać poprzez przycisk aplikowania pod ogłoszeniem

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.



 Oferty powinny zawierać klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997r. (Dz.Ust.nr 133, poz.883)".


Autoryzowany dealer Jeep poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta - Recepcja Serwisu                                                                       
Miejsce pracy: Kraków

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • planowanie, umawianie, nadzorowanie i przygotowywanie do wizyt Klientów w serwisie
  • kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z Klientami 
  • nadzór nad dokumentacją serwisu oraz jej archiwizacja
  • realizację zadań w ramach telemarketingu serwisowego
  • monitoring realizacji procesów dla marki Jeep oraz standardów obsługi Klienta (CSI)
  • obsługa Kasy – wpłaty, wypłaty, rozliczenia zaliczek, raporty kasowe


Od Kandydatów oczekujemy:
  • samodzielności, kreatywności, odpowiedzialności, rzetelności
  • komunikatywności, umiejętności w nawiązywaniu relacji i pracy w zespole
  • znajomości obsługi programów komputerowych 
  • prawa jazdy: kategorii B
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • wykształcenia minimum średniego


Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama