ID:244098
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Numer referencyjny: a0t5800000Zs26wAAB
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:- zarządzanie transportem,
- wyznaczanie tras,
- kontakt z kierowcami,
- obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych,
- stanowisko nie jest związane ze sprzedażą.
Wymagania:- około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? Aplikuj!),
- podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie Excel,
- orientacja w terenie, znajomość topografii Krakowa i okolic,
- dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.
Oferujemy:- umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
- wynagrodzenie gwarantowane od pierwszego dnia pracy w wysokości 3300 do 3600 zł brutto/miesiąc,
- szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
- pakiet Multisport dla chętnych,
- prywatna opieka medyczna dla zainteresowanych,
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
- praca na terenie Salonu Meblowego Agata w Krakowie, ul. Zakopiańska 70.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:zarządzanie transportem,
wyznaczanie tras,
kontakt z kierowcami,
obsługa zleceń wyjazdowych i powyjazdowych,
stanowisko nie jest związane ze sprzedażą.
Wymagania:około półroczne doświadczenie w obsłudze klienta (branża nie ma dla nas znaczenia, pracowałeś np. w sklepie? Aplikuj!),
podstawowa znajomość obsługi komputera, szczególnie Excel,
orientacja w terenie, znajomość topografii Krakowa i okolic,
dyspozycyjność w godzinach 10:00 - 20:00, a także w niektóre weekendy.
Oferujemy:umowę o pracę, chcemy się związać z Tobą na stałe,
wynagrodzenie gwarantowane od pierwszego dnia pracy w wysokości 3300 do 3600 zł brutto/miesiąc,
szkolenie wdrażające do czynności na stanowisku pracy,
pakiet Multisport dla chętnych,
prywatna opieka medyczna dla zainteresowanych,
ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
praca na terenie Salonu Meblowego Agata w Krakowie, ul. Zakopiańska 70.