Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Klienta – Zespół Onboardingu Klienta
|
MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, W KTÓREJ ROZWINIESZ PONIŻSZE KOMPETENCJE: poszerzysz umiejętność komunikacji z ludźmi, poprzez codzienną realizację kampanii telefonicznych z wybranymi klientami Banku,
nauczysz się budować pozytywne doświadczenia dla klienta w trakcie obsługi,
zyskasz wiedzę i doświadczenie w wykorzystaniu technik sprzedaży,
poznasz zasady działania produktów bankowych.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ:
otwartą na kontakt z ludźmi,
optymistycznie nastawioną do życia,
lubiącą wyzwania i zmiany, z wysoką kulturą osobistą,
nastawioną na osiąganie najlepszych wyników,
posiadasz min. średnie wykształcenie,
posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (dodatkowy atut).
WYBRANYM OSOBOM OFERUJEMY:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
atrakcyjne warunki finansowe – podstawa oraz system premiowy,
kompleksowy pakiet płatnych szkoleń przygotowujących do pracy,
wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej/ trenerskiej,
bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
niezapomniane wyjścia integracyjne,
szkolenia podnoszące kwalifikację i rozwój dalszej kariery w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce.
Miejsce pracy: Centrala Alior Banku ul. Miłkowskiego 3 Kliknięcie przycisku oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.
|