zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:243330

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem ukraińskim

Młodszy Specjalista
ds. Obsługi Klienta
z językiem ukraińskim
 



     

Miejsce pracy: Kraków         













Pracując w Alior Bank będziesz odpowiedzialny za:
  • Obsługę klientów indywidualnych  i firmowych w ramach połączeń przychodzących,
  • Wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej, kart płatniczych oraz produktów kredytowych,
  • Dbałość o etykę zawodową, oraz o dobry wizerunek firmy,
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
  • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
  • Posługujesz się biegle językiem polskim i ukraińskim,
  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę  o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
  • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta. 
Spotkajmy się i przekonaj się, że warto pracować z najlepszymi!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.



Kliknięcie przycisku oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem ukraińskim
Pracując w Alior Bank będziesz odpowiedzialny za:
•    Obsługę klientów indywidualnych  i firmowych w ramach połączeń przychodzących,
•    Wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej, kart płatniczych oraz produktów kredytowych,
•    Dbałość o etykę zawodową, oraz o dobry wizerunek firmy,
•    Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
•    Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze Klienta.
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
•    Posługujesz się biegle językiem polskim i ukraińskim,
•    Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
•    Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
•    Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
•    Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
•    Posiadasz ducha zespołowości,
•    Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
•    Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
•    Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
•    Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
•    Masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
Oferujemy:
•    Zatrudnienie w oparciu o umowę  o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu,
•    Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
•    System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
•    Atrakcyjny system premiowy,
•    Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
•    Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta.
Spotkajmy się i przekonaj się, że warto pracować z najlepszymi!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama