Młodszy Specjalista ds. Obsługi KlientaJeżeli jesteś osobą, która:
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole,
- potrafi budować relacje z Klientem,
- posiada min. średnie wykształcenie,
- w praktyce obsługuje aplikacje MS Office.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- obsłudze informacyjnej i operacyjnej Klientów Banku w zakresie produktów i usług bankowych,
- obsłudze połączeń przychodzących m.in. w Wirtualnym Oddziale Banku,
- sprzedaży produktów bankowych i analizie kredytowej.
Wybranym osobom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat lub część etatu,
- wynagrodzenie zorientowane na realizację zadań - gwarantowane podstawowe wynagrodzenie plus prowizja od każdego sprzedanego produktu,
- dodatkowy bonus pieniężny za ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe,
- szkolenie przygotowujące do pracy w Banku, za które to my wypłacamy Ci wynagrodzenie,
- spotkania integracyjne oraz konkursy sprzedażowe z nagrodami,
- prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport,
- szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku – m.in. awans na stanowisko Specjalisty, Eksperta ds. Obsługi Klienta.