ID:240802
Asystent/ka ds. kontaktów z klientami
Numer referencyjny: a0t5800000OaODsAAN
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. kontaktów z klientami
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:- obsługa kontaktów przychodzących i wychodzących od(do) klientów,
- rozpoznawanie i rejestracja potrzeb klientów salonów i działów handlowych oraz serwisów i działów technicznych,
- umawianie spotkań klientów w oddziałach (salony, serwisy, zakłady napraw nadwozi),
- współpraca z działem sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisami oraz działami napraw nadwozi.
Wymagania:- doświadczenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
- gotowość do pracy w telefonicznej obsłudze kontaktów,
- podstawowa znajomość budowy samochodu lub zainteresowania motoryzacją,
- status studenta,
- umiejętności pracy z zespole,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dobrze rozwinięte zdolności komunikacji interpersonalnej,
- systematyczność i dobra organizacja pracy,
- silne ukierunkowania na klienta,
- dyspozycyjność,
- dobra dykcja.
Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- umowę-zlecenie.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka ds. kontaktów z klientami
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:obsługa kontaktów przychodzących i wychodzących od(do) klientów,
rozpoznawanie i rejestracja potrzeb klientów salonów i działów handlowych oraz serwisów i działów technicznych,
umawianie spotkań klientów w oddziałach (salony, serwisy, zakłady napraw nadwozi),
współpraca z działem sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisami oraz działami napraw nadwozi.
Wymagania:doświadczenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
gotowość do pracy w telefonicznej obsłudze kontaktów,
podstawowa znajomość budowy samochodu lub zainteresowania motoryzacją,
status studenta,
umiejętności pracy z zespole,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
dobrze rozwinięte zdolności komunikacji interpersonalnej,
systematyczność i dobra organizacja pracy,
silne ukierunkowania na klienta,
dyspozycyjność,
dobra dykcja.
Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
umowę-zlecenie.