"Skuteczna analityka marketingowa jako źródło przewagi konkurencyjnej firmy", spotkanie otwarte w WSE
2015-09-17 11:51:39 | KrakówWyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie zaprasza na spotkanie otwarte "Skuteczna analityka marketingowa jako źródło przewagi konkurencyjnej firmy", które odbędzie się 29.09.2015 roku o godz. 17:00 w WSE. Wydarzenie to będzie doskonałą okazją do dyskusji o kierunkach rozwoju marketingu i znaczeniu analityki marketingowej w działaniach firm.
Wśród prelegentów prof. Robert Kozielski, Krzysztof Marzec oraz Piotr Golczyk - niekwestionowani eksperci branży marketingowej. Opowiedzą oni m.in. o zależności między analityką a zarządzaniem firmą, przedstawią narzędzia do analizy danych oraz przybliżą zagadnienie Marketingu Dashboard.
Harmonogram spotkania:
1. prof. R. Kozielski - "Jeśli nie mierzysz nie zarządzasz, czy naprawdę?"
2. K. Marzec - „Analiza danych internetowych – AdWords, Google Analytics”
3. P. Golczyk - „Marketing Dashboard to nie to co myślisz. O tym, jak marketing powinien myśleć o raportowaniu swoich działań w organizacji”
Po spotkaniu znajdzie się również czas na pytania od słuchaczy.
Data: 29.09.2015r.
Godzina: 17:00-19:00
Miejsce: sala F1, ul. Św. Filipa 25, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera.
Zapisy na stronie.
Ip