Opis
W tym roku Noc Reklamożerców obchodzi światowe 30lecie. Po raz 8, polską edycję Nocy Reklamożerców organizuje sieć Multikino. W tym roku, w 12 kinach w całej Polsce, obędzie się reklamowe szaleństwo połączone z huczną, jubileuszową imprezą.
Podczas Nocy Reklamożerców nie obowiązuje żadna cenzura. Prezentowane są reklamy dotychczas zakazane, najbardziej szalone, śmieszne, mądre i na swój sposób wyjątkowe. Koneserzy docenią na pewno wstrząsające australijskie reklamy na rzecz bezpieczeństwa, motomaniacy - najlepsze reklamy samochodów, a fani nowych technologii -reklamy w 3D! Nie zabraknie też reklamy społecznej i skarbów z reklamoteki Jean Marie Boursicot.
Tegoroczny repertuar:
• najlepsze reklamy angielskie ( we współpracy z APA Adversiting Producer Association)
• najlepsze reklamy samochodów (we współpracy z Satcar Festival
• George Clooney i John Malkovich w reklamie Nespresso
• Budweiser – 35 lat temu i dziś
• najlepsze spoty agencji DDB
• zajączek Durexa - making off
• saga polskiego Żubra
• TAC - australijskie, szokujące kampanie na rzecz bezpieczeństwa drogowego
• najlepsze kampanie społeczne i humanitarne
• światowy przegląd reklam prezerwatyw (we współpracy z CONDOMFLY)
• kryzys widziany oczyma Young&Rubicam
• skarby Reklamoteki Jean Marie Boursicot: zaginione perły i srebra , hity i kicze z przeszłości
• Contrex według Claudea Leloucha
• lata 80-te – złoty wiek reklamy estońskiej
+ dodatkowy blok reklam w 3D
+ film Damiana Nenowa
Ponadto, dla fanów reklamowego szaleństwa, Multikino przewidziało imprezy z występami DJów, konkursy z nagrodami i liczne atrakcje dodatkowe. Pełnoletni uczestnicy Nocy Reklamożerców, otrzymają prezent od producenta piwa Lech.
Tegorocznym sponsorem strategicznym polskiej edycji Noc Reklamożerców 2010 jest Asus, producent komputera Asus NX 90.
Patroni: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, miesięcznik Press, Mediarun.pl, Parlament Studentów RP, Aiesec, Facebook, Gazeta Wyborcza, dziennik Metro, MTV, Onet.pl, Sympatia.pl, Planeta fm, radio Zet, magazyn Chip, Hiro, Stopklatka.pl, digart.pl, klubowa.pl, gowork.pl, dlaStudenta.pl
Tegoroczny repertuar:
• najlepsze reklamy angielskie ( we współpracy z APA Adversiting Producer Association)
• najlepsze reklamy samochodów (we współpracy z Satcar Festival
• George Clooney i John Malkovich w reklamie Nespresso
• Budweiser – 35 lat temu i dziś
• najlepsze spoty agencji DDB
• zajączek Durexa - making off
• saga polskiego Żubra
• TAC - australijskie, szokujące kampanie na rzecz bezpieczeństwa drogowego
• najlepsze kampanie społeczne i humanitarne
• światowy przegląd reklam prezerwatyw (we współpracy z CONDOMFLY)
• kryzys widziany oczyma Young&Rubicam
• skarby Reklamoteki Jean Marie Boursicot: zaginione perły i srebra , hity i kicze z przeszłości
• Contrex według Claudea Leloucha
• lata 80-te – złoty wiek reklamy estońskiej
+ dodatkowy blok reklam w 3D
+ film Damiana Nenowa
Ponadto, dla fanów reklamowego szaleństwa, Multikino przewidziało imprezy z występami DJów, konkursy z nagrodami i liczne atrakcje dodatkowe. Pełnoletni uczestnicy Nocy Reklamożerców, otrzymają prezent od producenta piwa Lech.
Tegorocznym sponsorem strategicznym polskiej edycji Noc Reklamożerców 2010 jest Asus, producent komputera Asus NX 90.
Patroni: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, miesięcznik Press, Mediarun.pl, Parlament Studentów RP, Aiesec, Facebook, Gazeta Wyborcza, dziennik Metro, MTV, Onet.pl, Sympatia.pl, Planeta fm, radio Zet, magazyn Chip, Hiro, Stopklatka.pl, digart.pl, klubowa.pl, gowork.pl, dlaStudenta.pl